פתח סרגל נגישות accessibility

כלי נגישות

אנחנו פה כדי לעזור

שירות ותמיכה

שאלות נפוצות

aero iconמי יכול להצטרף לשירות?

לשירות של GetCell יכול להצטרף כל אדם שברשותו מכשיר סלולארי, כמובן בתנאי שהמכשיר תקין ומופיע ברשימת הדגמים הנתמכים.

aero iconהיכן ניתן למסור מכשירים לתיקון?

מסירת מכשיר לתיקון אפשרית בכל אחד ממרכזי השירות של Partner לרשימת נקודות איסוף ומסירה

aero iconמהו טווח הזמן לתיקון המכשיר?

  • בהגעה למעבדה – אפשרות לתיקון מיידי, תלוי בסוג התקלה ודגם המכשיר
  • במסירת המכשיר לתיקון בנקודת שירות ברחבי הארץ:
    • תיקון במסגרת אחריות בסיסית – עד 10 ימי עסקים

aero iconבמידה והחלפתי מכשיר האם אני יכול להעביר את הביטוח למכשיר החדש?

ניתן להחליף מכשיר בשירות התיקונים ללא הגבלה, כל עוד לא מומש שירות התיקונים עבור המכשיר הנוכחי המעודכן במסלול

aero iconהאם ניתן לקבל מכשיר חליפי בזמן התיקון?

במסגרת שירות התיקונים המורחב, GetCell מספקת ללקוחותיה מכשיר סמארטפון חליפי למשך כל זמן תיקון המכשיר, בעלות 15 ₪ למשך כל זמן התיקון.
*בכפוף לזמינות מלאי המכשירים החליפיים במרכזי השירות

aero iconהאם תיקון כולל מחיקת תכנים במכשיר?

  • ככלל, אנו ב GetCell נעשה הכל על מנת לשמור על התכנים במכשיר ולא נמחק במקרה שלא תהיה חובה כזו במסגרת הטיפול במכשירך. יחד עם זאת, אנו ממליצים לגבות את תכניו בכל מסירת מכשיר לתיקון.
  • חשוב לנו להדגיש בהזדמנות זו כי GetCell לא תהיה אחראית על תוכן שיימחק או ייפגע במסגרת תיקון המכשיר

aero iconכיצד ניתן לגבות תכנים של המכשיר?

גיבוי תכנים מבוצע באמצעות שירותים שונים שמעניקות חברות הסלולר או יצרני המכשיר (לדוגמא שירות ICloud למשתמשי אייפון וGmail למשתמשי אנדרואיד)

aero iconכיצד ניתן ליצור קשר עם המעבדה?

ניתן ליצור קשר עם המעבדה במגוון דרכים:
– במוקד שירות הלקוחות בטלפון 3510*
– במייל service.Getcell@getcell.co.il

aero iconהאם אתם מתקנים מכשירים גם למי שאין שירות תיקונים מורחב?

GetCell מספקת שירות תיקונים חד פעמיים לכלל הלקוחות במחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד – נסו אותנו.

צור קשר – נשמח לעזור